Capçalera

Inici
Qui Som

La Fundació Privada Catalana, "ELS PEPITUS" Gay-Robert, neix l'any 2005 arran de la mort del seu promotor, el Sr. Josep Gay i Casinyé. Inicia la seva activitat a principis de l’any 2008.

Objectius

La Fundació "ELS PEPITUS" exerceix les seves funcions principalment a Catalunya, i té com a finalitat estimular i fomentar, sota qualsevol fórmula, la formació Tècnica, humanística i cultural de les persones en estudis de nivell superior i en tots els seus ordres.

En aquest sentit la Fundació lidera cursos, seminaris i qualsevol activitat formativa en el més ampli esperit, atorga subvencions o assumeix el cost íntegre o parcial dels estudis a que accedeixin els beneficiaris.

Així mateix la Fundació té com a finalitat beneficiar amb ajuts econòmics i socials a persones majors de 65 anys que els precisin degut a la seva pobresa, entesa en termes genèrics.

La fundació per tal de complir amb les seves finalitats pot col·laborar amb altres Centres o Institucions.

On estem

Carrer Comerç, 8