Capçalera

Què fem

La fundació privada “ELS PEPITUS” va començar la seva activitat en el mes de Juny de l’any 2008, la Fundació va signar un conveni amb L'Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans per a la realització d’actuacions de caràcter social destinades a persones majors de 65 anys. Amb aquesta finalitat va atorgar una subvenció de 50.000 €.

Les ajudes econòmiques han estat diferents en cada cas, depenent de les situacions socioeconòmiques de cada persona. El beneficiari ha participat en el co-pagament del servei, sent així partícip de la seva situació. Els diners no s’han lliurat directament a la persona beneficiaria si no a les empreses que han facilitat els serveis al beneficiari.

Un total de 22 persones s’han beneficiat d’aquestes ajudes econòmiques, 6 de les quals han ingressat en un centre residencial i 16 que han rebut un servei d’ajuda a domicili.

En l’any 2009, s’han mantingut aquestes ajudes, atorgant una subvenció de 40.000€ a l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans, per tal que es destinin a les mateixes finalitats.

La Fundació “ELS PEPITUS”  l’any 2009 va signar un conveni amb Càrites Parroquial de Palau-Solità i Plegamans per tal de cedir un local en el mateix municipi de forma gratuïta per poder desenvolupar les tasques tan importants de caràcter social que realitzen. Fins l'actualitat aquest local continúa cedit a Càrites Parroquial de Palau-Solità i Plegamans.

En l’any 2010, s’han mantingut aquestes ajudes, atorgant una subvenció de 40.000€ a l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans, per tal que es destinin a les mateixes finalitats.

L’any 2011 s’incorpora una nova subvenció a la Fundació Banc d’Aliments de 10.000€ però se segueix mantenint les subvencions d'anys anteriors a l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans per tal que les ajudes segueixin arribant a les persones que més ho necessiten, per un valor de 40.000€.

L’any 2012 es torna a donar una subvenció de 10.000€ a la Fundació Banc d’Aliments. Per una altra banda a l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans es firma un conveni per la realització d’actuacions de caràcter social destinades a persones majors de 65 anys, s’atorga una subvenció de 25.000€.

L’any 2013 la Fundació “ELS PEPITUS” manté la subvenció en aquest cas de 15.000€ amb l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans, per tal que es destinin a les mateixes finalitats que els anys anteriors.

L’any 2014 torna a donar, en aquest cas 10.000€ a l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans per tal que aquesta subvenció pugui ajudar a persones majors de 65 anys que més ho necessitin.

Desenvolupat per Calidae
C/Comerç 8 • 08184 Palau-solità i Plegamans